Deca i šuma

Ljudi koji se bore za očuvanje Zvezdarske šume juče su imali divan dogadjaj povodom Svetskog dana šuma i dolaska proleća. Pozvana su sva deca koja vole šumu i vole da stvaraju.

Ovo je njihova web adresa na kojoj možete da se uputite u tužnu činjenicu šta se planira sa šumom, da kažete svima koje poznajete i da složno reagujemo http://zvezdarskasuma.blogspot.com/ Na istoj adresi obavezno pogledati dečije crteže na temu zvezdarse šume!!! Klikni da pogledaš crteže Deca su vrhunski umetnici, imaju tako divnu maštu i sjajnu perspektivu sagledavanja stvari.










Ja sam imala tu čast da napravim plakatić :)

Comments

thank you:)))))

p.s. great poster could you tell me what's the meanning of the tekst?

kisses
Danas sam Saki said…
Thank U Leni :)
It is for the festival named "Children for forest" organised by group of activists for saving Zvezdara forest in Belgrade. They called children from elementary school to draw, sing, dance, write ... whatever they want to do- just to do it for the forest. You can see on second link below in text wonderful children's drawings. All kids are great artists!
Ćao Saki, srećan ti rođa!!! :)

P.S. Rekla mi Ana ManjanA :)))

P.P.S. Super ti ovaj plakat. Išla sam na sajt da vidim... Klinci, mali genijalci, skroz su dobri. :)
Danas sam Saki said…
Oooo hvala Dzijadzojko!
Baš ste zlatni! :) :*

Popular posts from this blog

Sicilija

Marko i mi