Jazz i mi

Jazz festival. Mi nekako tradicionalno idemo na ponoćne koncerte u Domu Omladine. Već dve godine za redom sasvim slučajno slušamo holandske dzezere. Uvek bude sjajno.

ODELA:
- Zašto su svi dzezeri u crnim odelima?
- Što ti to smeta?
- Ne smeta mi, inace ne volim tipove u odelima, ali ovim dzezerima nekako baš baš stoje.
- Da, zato što za razliku od mogih, oni odela nose sa pravom.
- Gospoda muzičari.

VISINA:
- Jel se meni čini ili su ovi ljudi previsoki?
- Pa ne znam, možda je zbog scene, možda ih samo gledamo previše idealistički… ma jok… jesu previsoki…
ZAKLJUČAK: Od dzeza se raste.

TRUBA
Truba je moj omiljeni instrument. Ona je "keva" svim instrumentima i to ne samo zato što spada u najstarije. Možda ima nešto u tome što joj svirač odvaja parče svog vazduha. To je instrument koji doslovno diše sa svojim sviračem.


Comments

emo_serpica said…
Mmmmm, sjajan povod za izlazak :=)
Svidjaju mi se tvoja opažanja:za odela, pa visinu i sve, tako nešto...
Danas sam Saki said…
Hvala emo serpice!
Malo slusamo muziku, malo opazamo. :)
uncafediarte said…
uopste ne volim dzez.
mnogo njih vole dzez klubove.neki se hvale i dzez muzikom.
mozda to dolazi sa godinama,jer nemaju kud drugo da izadju,za disko su prestari
Danas sam Saki said…
Da, uopte ne voliš jazz... Ali ja ga stvarno volim.

Popular posts from this blog

Sicilija

Marko i mi