Rođendanske priče

Ovo je priča najsvežijeg rođendana.
Veliki prijatelj. Mala priča. Tačnije 95 cm priče, zavisi kako se upakuje. Mogla je da bude puna tegla reči ili kesica konfeta.


















+ bonus Mićovan/Bićovan i kamen srce koji tek što je isplivao iz mora na plaži u Dalmaciji. Taj kamen srce je čarobni kamen za sve koji veruju u čaroliju. To je drugi čarobni kamen koji sam pronašla. Prethodni je kamen koji se smeje.














A evo i priče, vrlo kratke priče u celosti.


REP


Danas puni šest godina.
Ima veliku rođendansku tortu i pravo na jednu želju.
Kazaće je danas pred svima.

- Zamisli želju.
- Zamislio sam je ja davno...
- Pa koju ti to želju imaš odavno?
- Hoću da popijem kafu!
- Ti si mali. Deca ne piju kafu. Može da ti izraste rep.
- Ali pitali ste me šta želim!

Otac i majka sedaju za sto i dečaku poslužuju kafu. Na stolu ispred deteta raspored elemenata remeti kosmičku ravnotežu. Odnos rođendanske torte u obliku Spajdermena, velike pravougaone kutije umotane u šareni papir i šoljice kafe pravi ciklične krugove koji roditljima zatežu zglobove i čupaju vazduh iz njihovih nozdrva.

- Jel da da kafa nije za decu? Nije li ukus grozan?
- Jeste, grozan je.

Reče dečak i snažno mlatnu repom o patos.

Comments

ana maksic said…
wow :)
carska prica! mali megajunak sa repom :)
Srce od kamena je lepse i toplije od mnogih pravih pravcijatih srca koja kucaju...
<3

Popular posts from this blog

Sicilija

Marko i mi