Snovi

Akira Kurosava je rodjen na isti datum kad i ja, samo 73 godine pre mene. Glupa konstatacija, ali meni nekako budalasto draga.
Snovi su moj omiljeni Kurosavin film! Njihove boje, bajke, legende, savesti, sećanja, borbe... Ima snova koji mi promene stvarnost, posle kojih budjenja budu drugačija. E baš su to za mene njegovi snovi. Kažu da je on sve to stvarno sanjao . I ja sam sanjala da šetam po delima slikara koje volim, nekad su to samo papirići ili boje umetnuti u moje konstrukcije, ali uvek znam ko ih je crtao, sanjam i ledene oluje i propast sveta i razne druge stvari od kojih mi se jutrima vrti u glavi. Ponekad pomislim da mi se ti snovi upliću u kosu ili opružaju po licu i ceo dan se osećam čudno...
Mnogi ne veruju da je Krosava sanjao svoj film pre nego što ga je snimio... Kako možeš da odsanjaš ceo film u fragmentima i još da bude tako genijalan? Ja mu verujem da je to sanjao. Ipak sam ja Sanja.





Comments

Popular posts from this blog

Sicilija

Marko i mi