Kiša i veze, a ništa bezveze

Jedna poruka javlja da je neko sleteo na prvo odredište.
Druga da se neko slatko nasmejao.
Treća kaže da kupim hleb i nešto slatko.
Hodam po kiši ispod drvoreda, kroz neosvetljeni park. Ruke su mi mokre i prsti smežurani. Hoću nešto da im napišem, ali nemam kišobran i smejem se onako u hodu. Za desetak minuta biću kući i čuću zimsku pesmu koju su napisali moji prijatelji.
Njih dvojica sede u sobi na Karaburmi natekli od emocija. Telefon je izmedju njih. Dobro ih čujem. "... tvoje tapete su stare, a naše senke su mlade... ta rararara da ovu zimu zagreje..." Cedim mokru kosu i kapljucam po parketu. Vidim njih dvojicu kako rastu u sobi kao dva helijumska balona na neobičnim frekvencijama. Sudaraju se prepliću i stvaraju. Udišu taj divni nenačeti svet.
Večeras su mi ljudi bili tako blizu. U mračnom parku. U hladnoj sobi. Čula sam divnu muziku, čula sam smeh i žamor velikog aerodroma iza nasmejanog, divnog glasa.
A kišu sam skoro ispustila. A volim i taj zvuk. Za laku noć. Volume 83%- kiša.












(volim da nacrtam neku amajlijucu uz txt... eto tako... da se nadje)

Comments

ana maksic said…
Saki, rasplaka me :)
Kkakve emocije..zjuu :)
Cula sam svaki zvukic dok sam citala. Diiivnooo :))) A sliicica je carska, potpuno. Kao iz mojih omiljenih Japanskih crtanih filmova :)
:*
Danas sam Saki said…
Joooj Ana ti si jedno srceeee!
Thanx
emo_serpica said…
Koliko je ovde divnih osećanja :)prijatelji"natekli od emocija" "rastu u sobi kao dva helijumska balona" "smejem se onako u hodu"!!! ne smem više nabrajati, koment će biti dug kao post :) Divno si i na mene, u ovo kasno jutro 06.12. prenela te emocije...dobro se osećam!
emo_serpica said…
haha, zaneta, kasnim ceo mesec. izvini!
ana maksic said…
ČAROBNO :) I ja sam se tako osetila. Lepršavo kao drugari što sviraju. Bravo Saki :)!
Danas sam Saki said…
Crvene mi obrazi. A srce mi je stvarno puno kada se dobro osetiš u kasno jutro ma kog meseca :)
Hvala drugari.

Popular posts from this blog

Sicilija

Marko i mi